Dlaczego warto

Interaktywna formuła, certyfikowany prowadzący i same konkrety, które zastosujesz w swojej pracy

Zobacz terminy

AI W SOCIAL MEDIACH

I MARKETINGU

Całodniowe warsztaty w całej Polsce

Prowadzi Piotr Chmielewski

Wygląda jakby było nagraniem człowieka...ale nim nie jest:

Obejrzyj to krótkie wideo

Click to play video

Ten materiał

Click to play video

...jeszcze niedawno wymagałby ogromnych kosztów i podobnego nakładu pracy. *

* w tym przypadku wystarczył jeden dzień.

Kreatywność w tworzeniu treści

...właściwie nie zna dziś granic. *

* to nie tylko przekształcanie zdjęć w filmy, ale też prosta edycja zdjęć, wideo i wiele więcej.

Click to play video
Click to play video
Click to play video
ImageImage

Nawet lepiej znany ChatGPT

...potrafi zaskoczyć niezwykłymi możliwościami.*

Click to play video

* to także możliwość tworzenia własnych, wyspecjalizowanych GPTs.

Image

Narzędzia do generowania obrazów...

...są niesamowite, ale tylko jeśli potrafisz formułować zapytania (prompty). Porównaj:

"women on a runway, Editorial fashion. Agfa vista film. Natural coloring, afternoon --style raw --s 175 --w 25 --c 10 --ar 4:5"

"women on a runway --ar 4:5"

ImageImage

Słabe zapytanie więc i słaby, generyczy efekt.

Prawidłowe zapytanie, uwzględniające oczekiwany styl i paramentry.

Narzędzia AI sprawdzą się rewelacyjnie jeśli zajmujesz się tworzeniem lub edycją materiałów, kampanii do social mediów i nie tylko.

Jednocześnie jest ich tak dużo...

ImageImage

(to tylko wycinek i każdego dnia powstają kolejne)

...że potrzebujesz warsztatów na których, nie tylko poznasz te najciekawsze, ale też przetestujesz je w praktyce i faktycznie nauczysz się z nich korzystać. To więcej niż klasyczne szkolenie!

Czego dokładnie się nauczysz:

WSTĘP

Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), wyjaśnienie formuły warsztatów.

Przegląd najciekawszych studiów przypadków z całego świata - konkretna inspiracja na start. Jak firmy i organizacje wykorzystują narzędzia AI i jak mogą to robić firmy Uczestników warsztatów.

JAK INNE FIRMY WYKORZYSTUJĄ NARZĘDZIA AI - NAJCIEKAWSZE CASE'Y

Czy można wykorzystywać materiały wygenerowane przez AI do celów biznesowych? Co z prawami autorskimi? Czy dane przesyłane do narzędzi tego typu są bezpieczne? Czy przy publikacji należy zaznaczać, że korzystało się z narzędzi tego typu?

PRAWNE ASPEKTY KORZYSTANIA Z AI

NARZĘDZIA DO GENEROWANIA I EDYCJI TEKSTU

Praktyczne i zaawansowane wykorzystanie narzędzi typu ChatGPT / Google Bard / Bing. Ćwiczenia pozwalające generować lepsze materiały i skuteczniej je edytować. Wskazówki z praktyki codziennej pracy z tymi narzędziami . Tworzenie własnych GPTs, wykorzystanie Pluginów i opcji analizy danych (np. kampanii social media)..

Ćwiczenia w programie Midjourney. Od podstaw do poziomu zaawansowanego. Techniki, parametry, przykłady, które pozwolą Uczestnikom uzyskiwać praktycznie dowolne, fotorealistyczne materiały, gotowe do publikacji.

GENEROWANIE OBRAZÓW W MIDJOURNEY

INNE NARZĘDZIA DO EDYCJI ZDJĘĆ I GRAFIK

Możliwość "wytrenowania " własnego algorytmu, który będzie potrafił stworzyć spójne materiały graficzne dla marki (na przykład "zdjęcia" wybranej osoby, produktu lub brand hero). Łatwa i szybka edycja materiałów graficznych za pomocą jednego z podobnych narzędzi (+które warto wybrać).

Ćwiczenia pozwalające uczestnikom stworzyć swój realistyczny wideo avatar lub wideo typu motion-capture (do wyboru). Wskazówki i doświadczenia. Tworzenie materiałów wideo wyłącznie za pomocą tekstu (!). Automatyczny montaż materiałów i automatycznym dodawaniem napisów. Nowości na horyzoncie (model Sora Open AI).

TWORZENIE I EDYCJA MATERIAŁÓW WIDEO

"KLONOWANIE" GŁOSU I EDYCJA AUDIO

Powielenie własnego głosu, który nie tylko będzie nie do rozpoznania, ale też będzie potrafił "mówić" w kilkudziesięciu językach jest proste i szybkie w realizacji. Jak wykorzystać tę możliwość w działaniach content marketingowych?

To, że konsekwencje popularności narzędzi AI będą poważne jest jasne. Jak ich stosowanie wpłynie na pracę branży marketingowej? Co zmieni się w content marketingu, a co w kampaniach reklamowych?

KONSEKWENCJE NARZĘDZI AI W CONTENT MARKETINGU

Na dobry koniec: wybrane narzędzia przyśpieszające pracę i efektywność. Podsumowanie, zakończenie, zaproszenie do grupy dla Uczestników i finalne wnioski.

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE

Prowadzący - Piotr Chmielewski

Posiada ponad 10 lat doświadczenia z serwisami społecznościowymi, a także wieloletnią praktykę dydaktyczną. Gwarantuje to, że warsztaty będą merytoryczne, przystępne i ciekawe.


Zagadnieniami związanymi ze "sztuczną inteligencją" interesuje się od dłuższego czasu - posiada certyfikat Oxford Artificial Intelligence Programme, wydany w 2019 roku przez Oxford University. *

Założyciel Social Media Now - 30-osobowej agencji reklamowej prowadzącej działania dla marek z każdej branży i kategorii.

Social Media Now

Piotr Chmielewski


Image

* w Social Media Now tematem AI aktywnie interesujemy się od lat.

Image

Jak wyglądają warsztaty*

ImageImageImageImageImageImage

* swobodna atmosfera, dzięki której łatwiej o kreatywność i skuteczną naukę.

Terminy warsztatów

Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

Kraków 12/01/2024

Gdańsk 22/01/2024

Katowice 24/01/2024

Warszawa 26/02/2024

Wrocław 27/02/2024

Poznań 28/02/2024



Image

Warsztaty odbywają się w godzinach 10-17.


Warszawa 9/05/2024

Wrocław 10/05/2024

Kraków 5/06/2024

Katowice 12/06/2024

Gdańsk 17/06/2024

Warszawa 9/05/2024

Wrocław 10/05/2024

Kraków 5/06/2024

Katowice 12/06/2024
Gdańsk 17/06/2024

Wideoszkolenie: podsumowanie wiedzy

Ponad godzina konkretnych wskazówek i przykładów zastosowania.

ImageImage

Certyfikat

Na zakończenie warsztatów każdy Uczestnik otrzymuje Certyfikat.

Image

Indywidualne doradztwo

Spotkanie na Google Meets z Piotrem Chmielewskim + nagranie spotkania. W ciągu miesiąca od warsztatów. To dalsze wsparcie, wskazówki i odpowiedzi na pytania.

Image
Image

Udział w całodniowym warsztacie

Catering: obiad i przerwy kawowe

Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja

1297 zł netto
1597 zł netto

Catering: obiad i przerwy kawowe

Wideoszkolenie -

podsumowanie wiedzy

Zapisz się >>
Zapisz się >>

Warsztaty stacjonarne

Warsztaty stacjonarne + wideoszkolenie

Wybierz swój wariant

Warsztaty stacjonarne + wideoszkolenie + doradztwo

Catering: obiad i przerwy kawowe

Indywidualne doradztwo z prowadzącym - po warsztatach

2297 zł netto
Zapisz się >>

Udział w całodniowym warsztacie

Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja

Udział w całodniowym warsztacie

Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja

Wideoszkolenie - podsumowanie wiedzy

RABATY: Jeżeli chcesz otrzymać rabat, zachęć drugą osobę do wzięcia udziału: przy zgłoszeniu 2 osób oferujemy 10 procent rabatu, przy zgłoszeniu co najmniej 3 osób - 15 procent rabatu.

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

REGULAMIN UDZIAŁU W WARSZTATACH

Certyfikat

Certyfikat

Certyfikat

Weź udział teraz,

zapłać za 3 miesiące

Możesz wziąć udział w szkoleniu już teraz, ale zapłacić za nie dopiero za 3 miesiące, czyli gdy wiedza ze szkolenia powinna już przekładać się efekty.


Co więcej: po 3 miesiącach nie wpłacasz całej kwoty, ale regulujesz ją w 10-ciu comiesięcznych ratach!


Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacasz po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).


Jak skorzystać z rat?


Wybierz pakiet dla siebie, wypełnij formularz i wybierz opcję "eRaty Santander Consumer Bank". Procedura jest prosta, szybka, a w razie potrzeby pracownicy banku pomogą.

Chcę się zapisać

Najczęstsze pytania:

1. Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić warsztaty na podstawie faktury pro formy?


Tak, prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi pod adres: szkolenia@socialmedianow.pl.


2. Jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u. Czy możemy otrzymać taką fakturę?


Tak, prosimy o przesłanie na maila szkolenia@socialmedianow.pl podstawy prawnej, wraz z danymi organizacji.

3. Zmieniły mi się plany, mam opłacone warsztaty. Co teraz?


Prosimy o informację na szkolenia@socialmedianow.pl - bezpłatnie przeniesiemy rezerwację.

4. Czy można skorzystać z dofinansowania na warsztaty?


Tak - prosimy o kontakt na adres: szkolenia@socialmedianow.pl lub biuro@cwb-incom.eu


Jesteśmy też wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych http://bit.ly/wpisani.

Image

A może szkolenie dedykowane?

Organizujemy również szkolenia dedykowane dla zespołów firm i organizacji

ImageImageImage

Kogo szkoliliśmy

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Masz pytania?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Social Media Now. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych.

Skontaktuj się z Martyną:

szkolenia@socialmedianow.pl

tel: 784 391 728

SOCIAL MEDIA NOW PIOTR CHMIELEWSKI Sp. kom.-A.

ul. Stanisława Lema 32/54, 31–571 Kraków