Interaktywna formuła, certyfikowany prowadzący i same konkrety, które zastosujesz w swojej pracy
AI W SOCIAL MEDIACH
I MARKETINGU
Całodniowe warsztaty w całej Polsce
Prowadzi Piotr Chmielewski
Wygląda jakby było nagraniem człowieka...ale nim nie jest:
Obejrzyj to krótkie wideo
Ten materiał
...jeszcze niedawno wymagałby ogromnych kosztów i podobnego nakładu pracy. *
* w tym przypadku wystarczył jeden dzień.
Kreatywność w tworzeniu treści
...właściwie nie zna dziś granic. *
* to nie tylko przekształcanie zdjęć w filmy, ale też prosta edycja zdjęć, wideo i wiele więcej.
Nawet lepiej znany ChatGPT
...potrafi zaskoczyć niezwykłymi możliwościami.*
* to także możliwość tworzenia własnych, wyspecjalizowanych GPTs.
Narzędzia do generowania obrazów...
...są niesamowite, ale tylko jeśli potrafisz formułować zapytania (prompty). Porównaj:
"women on a runway, Editorial fashion. Agfa vista film. Natural coloring, afternoon --style raw --s 175 --w 25 --c 10 --ar 4:5"
"women on a runway --ar 4:5"
Słabe zapytanie więc i słaby, generyczy efekt.
Prawidłowe zapytanie, uwzględniające oczekiwany styl i paramentry.
Narzędzia AI sprawdzą się rewelacyjnie jeśli zajmujesz się tworzeniem lub edycją materiałów, kampanii do social mediów i nie tylko.
Jednocześnie jest ich tak dużo...
(to tylko wycinek i każdego dnia powstają kolejne)
...że potrzebujesz warsztatów na których, nie tylko poznasz te najciekawsze, ale też przetestujesz je w praktyce i faktycznie nauczysz się z nich korzystać. To więcej niż klasyczne szkolenie!
Czego dokładnie się nauczysz:
WSTĘP
Powitanie, podłączenie do wszelkich potrzebnych sieci (pracujemy na laptopach), wyjaśnienie formuły warsztatów.
Przegląd najciekawszych studiów przypadków z całego świata - konkretna inspiracja na start. Jak firmy i organizacje wykorzystują narzędzia AI i jak mogą to robić firmy Uczestników warsztatów.
JAK INNE FIRMY WYKORZYSTUJĄ NARZĘDZIA AI - NAJCIEKAWSZE CASE'Y
Czy można wykorzystywać materiały wygenerowane przez AI do celów biznesowych? Co z prawami autorskimi? Czy dane przesyłane do narzędzi tego typu są bezpieczne? Czy przy publikacji należy zaznaczać, że korzystało się z narzędzi tego typu?
PRAWNE ASPEKTY KORZYSTANIA Z AI
NARZĘDZIA DO GENEROWANIA I EDYCJI TEKSTU
Praktyczne i zaawansowane wykorzystanie narzędzi typu ChatGPT / Google Bard / Bing. Ćwiczenia pozwalające generować lepsze materiały i skuteczniej je edytować. Wskazówki z praktyki codziennej pracy z tymi narzędziami . Tworzenie własnych GPTs, wykorzystanie Pluginów i opcji analizy danych (np. kampanii social media)..
Ćwiczenia w programie Midjourney. Od podstaw do poziomu zaawansowanego. Techniki, parametry, przykłady, które pozwolą Uczestnikom uzyskiwać praktycznie dowolne, fotorealistyczne materiały, gotowe do publikacji.
GENEROWANIE OBRAZÓW W MIDJOURNEY
INNE NARZĘDZIA DO EDYCJI ZDJĘĆ I GRAFIK
Możliwość "wytrenowania " własnego algorytmu, który będzie potrafił stworzyć spójne materiały graficzne dla marki (na przykład "zdjęcia" wybranej osoby, produktu lub brand hero). Łatwa i szybka edycja materiałów graficznych za pomocą jednego z podobnych narzędzi (+które warto wybrać).
Ćwiczenia pozwalające uczestnikom stworzyć swój realistyczny wideo avatar lub wideo typu motion-capture (do wyboru). Wskazówki i doświadczenia. Tworzenie materiałów wideo wyłącznie za pomocą tekstu (!). Automatyczny montaż materiałów i automatycznym dodawaniem napisów. Nowości na horyzoncie (model Sora Open AI).
TWORZENIE I EDYCJA MATERIAŁÓW WIDEO
"KLONOWANIE" GŁOSU I EDYCJA AUDIO
Powielenie własnego głosu, który nie tylko będzie nie do rozpoznania, ale też będzie potrafił "mówić" w kilkudziesięciu językach jest proste i szybkie w realizacji. Jak wykorzystać tę możliwość w działaniach content marketingowych?
To, że konsekwencje popularności narzędzi AI będą poważne jest jasne. Jak ich stosowanie wpłynie na pracę branży marketingowej? Co zmieni się w content marketingu, a co w kampaniach reklamowych?
KONSEKWENCJE NARZĘDZI AI W CONTENT MARKETINGU
Na dobry koniec: wybrane narzędzia przyśpieszające pracę i efektywność. Podsumowanie, zakończenie, zaproszenie do grupy dla Uczestników i finalne wnioski.
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE
Prowadzący - Piotr Chmielewski
Posiada ponad 10 lat doświadczenia z serwisami społecznościowymi, a także wieloletnią praktykę dydaktyczną. Gwarantuje to, że warsztaty będą merytoryczne, przystępne i ciekawe.
Zagadnieniami związanymi ze "sztuczną inteligencją" interesuje się od dłuższego czasu - posiada certyfikat Oxford Artificial Intelligence Programme, wydany w 2019 roku przez Oxford University. *
Założyciel Social Media Now - 30-osobowej agencji reklamowej prowadzącej działania dla marek z każdej branży i kategorii.
Social Media Now
Piotr Chmielewski
* w Social Media Now tematem AI aktywnie interesujemy się od lat.
Jak wyglądają warsztaty*
* swobodna atmosfera, dzięki której łatwiej o kreatywność i skuteczną naukę.
Terminy warsztatów
Szkolenia organizujemy z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.
Kraków 12/01/2024
Gdańsk 22/01/2024
Katowice 24/01/2024
Warszawa 26/02/2024
Wrocław 27/02/2024
Poznań 28/02/2024
Warsztaty odbywają się w godzinach 10-17.
Warszawa 8/11/2024
Warszawa 8/11/2024
Wideoszkolenie: podsumowanie wiedzy
Ponad godzina konkretnych wskazówek i przykładów zastosowania.
Certyfikat
Na zakończenie warsztatów każdy Uczestnik otrzymuje Certyfikat.
Indywidualne doradztwo
Spotkanie na Google Meets z Piotrem Chmielewskim + nagranie spotkania. W ciągu miesiąca od warsztatów. To dalsze wsparcie, wskazówki i odpowiedzi na pytania.
Udział w całodniowym warsztacie
Catering: obiad i przerwy kawowe
Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja
Catering: obiad i przerwy kawowe
Wideoszkolenie -
podsumowanie wiedzy
Warsztaty stacjonarne
Warsztaty stacjonarne + wideoszkolenie
Wybierz swój wariant
Warsztaty stacjonarne + wideoszkolenie + doradztwo
Catering: obiad i przerwy kawowe
Indywidualne doradztwo z prowadzącym - po warsztatach
Udział w całodniowym warsztacie
Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja
Udział w całodniowym warsztacie
Materiały szkoleniowe - szczegółowa prezentacja
Wideoszkolenie - podsumowanie wiedzy
RABATY: Jeżeli chcesz otrzymać rabat, zachęć drugą osobę do wzięcia udziału: przy zgłoszeniu 2 osób oferujemy 10 procent rabatu, przy zgłoszeniu co najmniej 3 osób - 15 procent rabatu.
Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
Certyfikat
Certyfikat
Certyfikat
Weź udział teraz,
zapłać za 3 miesiące
Możesz wziąć udział w szkoleniu już teraz, ale zapłacić za nie dopiero za 3 miesiące, czyli gdy wiedza ze szkolenia powinna już przekładać się efekty.
Co więcej: po 3 miesiącach nie wpłacasz całej kwoty, ale regulujesz ją w 10-ciu comiesięcznych ratach!
Raty są nieoprocentowane, a my pokrywamy wszystkie koszty związane z nimi (inaczej mówiąc, to tzw. raty 0 proc. - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 0 proc., wpłacasz po prostu kwotę za szkolenie w 10 transzach, bez żadnych dopłat, prowizji itd.).
Jak skorzystać z rat?
Wybierz pakiet dla siebie, wypełnij formularz i wybierz opcję "eRaty Santander Consumer Bank". Procedura jest prosta, szybka, a w razie potrzeby pracownicy banku pomogą.
Najczęstsze pytania:
1. Nie mogę zapłacić przelewem. Czy mogę opłacić warsztaty na podstawie faktury pro formy?
Tak, prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi pod adres: szkolenia@socialmedianow.pl.
2. Jesteśmy jednostką, która jest zwolniona z VAT-u. Czy możemy otrzymać taką fakturę?
Tak, prosimy o przesłanie na maila szkolenia@socialmedianow.pl podstawy prawnej, wraz z danymi organizacji.
3. Zmieniły mi się plany, mam opłacone warsztaty. Co teraz?
Prosimy o informację na szkolenia@socialmedianow.pl - bezpłatnie przeniesiemy rezerwację.
4. Czy można skorzystać z dofinansowania na warsztaty?
Tak - prosimy o kontakt na adres: szkolenia@socialmedianow.pl lub biuro@cwb-incom.eu
Jesteśmy też wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych http://bit.ly/wpisani.
A może szkolenie dedykowane?
Organizujemy również szkolenia dedykowane dla zespołów firm i organizacji
Kogo szkoliliśmy
Masz pytania?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Social Media Now. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych.
Skontaktuj się z Martyną:
szkolenia@socialmedianow.pl
tel: 784 391 728
SOCIAL MEDIA NOW PIOTR CHMIELEWSKI Sp. kom.-A.
ul. Stanisława Lema 32/54, 31–571 Kraków