KONSULTACJE
INDYWIDUALNE
Popraw skuteczność swoich działań
w mediach społecznościowych
5 na 5 z 449 opinii po szkoleniach
Konsultacja indywidualna z Piotrem Chmielewskim, CEO Social Media Now: Meta Certified Creative Strategy Professional, Meta Certified Media Planning Professional.
co będziemy omawiać?
Twoje dotychczasowe działania na Facebooku, Instagramie, TikToku - zarówno płatne, jak i bezpłatne. Wszystko co ma wpływ na skuteczność.
Pomysły na akcje, treści, kampanie które przełożą się na efekty biznesowe.
Optymalizacja kampanii: lepsze cele reklamowe, grupy docelowe, kreacje reklamowe. Rozsądne wykorzystanie sztucznej inteligencji.
Wszystko ze 100 procentowym nastawieniem na poprawę sytuacji finansowej Twojej firmy - konkrety, które przekładają się na sprzedaż.
przykładowe tematy
Rozpoznawalność. Tworzenie i publikowanie odpowiednich Rolek, które każdego dnia będą docierać do nowych odbiorców (dzięki odpowiednim ustawieniom w systemie reklamowym).
Pozyskiwanie Obserwujących. Czy pozyskiwanie fanów ma sens w erze AI, gdy to algorytmy decydują o tym co widzą użytkownicy? A jak jeśli tak, to jak szybko i tanio rozbudować społeczność.
Zasięg. Sztuczna inteligencja przejęła zasięgi organiczne. Jak na tym skorzystać i zagwarantować sobie nie tylko docieranie do obecnych, ale też do nowych odbiorców. Skuteczne sposoby na zwiększenie zasięgu postów. Pomysły na treści generujące wartościowe zaangażowanie.
Formaty postów i reklam. Formaty, które lepiej przyciągają uwagę, generują więcej wartościowych wejść na stronę www, powodują zwiększenie liczby wiadomości w Skrzynce odbiorczej, generują kontakty od potencjalnych klientów albo kierują użytkowników do Twojego punktu stacjonarnego.
Targetowanie. Jak wybierać grupy odbiorców w erze AI: grupy Advantage+. Najczęstrze błędy w targetowaniu i dobór właściwych. Przykłady skutecznych grup i kampanii.
Analiza. Lepsze mierzenie efektów działań płatnych i bezpłatnych: konfiguracja konwersji, API konwersji, testy "brand lift" badające wpływ kampanii na opinię o marce.
Messenger i Instagram Direct. Połączenie komunikacji publicznej (posty, relacje, rolki) z prywatną (skrzynka odbiorcza) jako sposób na zwiększenie zasięgów, zaangażowania i sprzedaży. AI w obsłudze klienta.
JAK TO DZIAŁA
Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.
korzystanie z kamer laptopów, w jakości HD, wraz z dźwiękiem wysokiej jakości.
Konsultacja indywidualna trwa godzinę, odbywa się w terminie wybranym przez Ciebie. Do rozmowy wykorzystujemy intuicyjną platformę, która umożliwia:
udostępnienie ekranu z wieloma funkcjami ułatwiającymi współpracę.
dyskusję, interakcję, zadawanie pytań i bezpośredni kontakt
Wirtualne spotkanie daje możliwość skonsultowania dotychczasowych działań i wypracowania nowych pomysłów, bez wychodzenia z domu.
Całą konsultację (obraz i dźwięk) nagramy i przekażemy Ci po zakończeniu (będzie dużo szczegółów, wskazówek i pomysłów, więc warto je mieć).
DLA KOGO
Zapraszamy szczególnie:
Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku.
Pracowników agencji reklamowych i osoby, które świadczą usługi związane z marketingiem na Facebooku, dla swoich klientów.
Warto obejrzeć: "O algorytmach, demokracji i reklamie na Facebooku - kulisy szkolenia Facebook & Instagram Pro"
prowadzący
Piotr Chmielewski - Meta Certified Creative Strategy Professional, Meta Certified Media Planning Professional
Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.
Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób.
Ma ogromne doświadczenie dydaktyczne, będące efektem 12 lat pracy szkoleniowej. Potrafi prowadzić zajęcia w sposób ciekawy, atrakcyjny dla Uczestników i - przede wszystkim - skuteczny.
jak się zapisać:
KROK 2:
OPŁAĆ KONSULTACJĘ:
Wybierz dogodny termin konsultacji z kalendarza obok. Następnie wprowadź wymagane dane w celu potwierdzenia terminu.
Kliknij "Zapisz się" poniżej i dokonaj płatności za konsultację.
Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy mailowe potwierdzenie terminu wraz z linkiem do spotkania.
WYBIERZ TERMIN:
KROK 1:
*Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
jak się zapisać:
koszt konsultacji
Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl
RABATY: Przy zakupie większej liczby godzin, przyznajemy rabat. Jeśli wybierzesz 2h konsultacji, otrzymasz 10% rabatu, jeśli 3h i więcej - 15%.
Czas konsultacji: 60 minut.
Miejsce konsultacji: platforma Google Meets (po ustaleniu terminu, przesyłamy link do spotkania).
W cenie konsultacji, nagranie wideo całej rozmowy.
1297zł
netto + VAT
Cena za konsultację:
BONUS:
Konsultacja indywidualna z Piotrem Chmielewskim,
CEO Social Media Now.