KONSULTACJE

INDYWIDUALNE

Popraw skuteczność swoich działań

w mediach społecznościowych

5 na 5 z 449 opinii po szkoleniach

Konsultacja indywidualna z Piotrem Chmielewskim, CEO Social Media Now: Meta Certified Creative Strategy Professional, Meta Certified Media Planning Professional.



Dlaczego warto >>

co będziemy omawiać?

Twoje dotychczasowe działania na Facebooku, Instagramie, TikToku - zarówno płatne, jak i bezpłatne. Wszystko co ma wpływ na skuteczność.

Pomysły na akcje, treści, kampanie które przełożą się na efekty biznesowe.

Optymalizacja kampanii: lepsze cele reklamowe, grupy docelowe, kreacje reklamowe. Rozsądne wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Wszystko ze 100 procentowym nastawieniem na poprawę sytuacji finansowej Twojej firmy - konkrety, które przekładają się na sprzedaż.

przykładowe tematy

Rozpoznawalność. Tworzenie i publikowanie odpowiednich Rolek, które każdego dnia będą docierać do nowych odbiorców (dzięki odpowiednim ustawieniom w systemie reklamowym).

Pozyskiwanie Obserwujących. Czy pozyskiwanie fanów ma sens w erze AI, gdy to algorytmy decydują o tym co widzą użytkownicy? A jak jeśli tak, to jak szybko i tanio rozbudować społeczność.

Zasięg. Sztuczna inteligencja przejęła zasięgi organiczne. Jak na tym skorzystać i zagwarantować sobie nie tylko docieranie do obecnych, ale też do nowych odbiorców. Skuteczne sposoby na zwiększenie zasięgu postów. Pomysły na treści generujące wartościowe zaangażowanie.

Formaty postów i reklam. Formaty, które lepiej przyciągają uwagę, generują więcej wartościowych wejść na stronę www, powodują zwiększenie liczby wiadomości w Skrzynce odbiorczej, generują kontakty od potencjalnych klientów albo kierują użytkowników do Twojego punktu stacjonarnego.

Targetowanie. Jak wybierać grupy odbiorców w erze AI: grupy Advantage+. Najczęstrze błędy w targetowaniu i dobór właściwych. Przykłady skutecznych grup i kampanii.

Analiza. Lepsze mierzenie efektów działań płatnych i bezpłatnych: konfiguracja konwersji, API konwersji, testy "brand lift" badające wpływ kampanii na opinię o marce.

Messenger i Instagram Direct. Połączenie komunikacji publicznej (posty, relacje, rolki) z prywatną (skrzynka odbiorcza) jako sposób na zwiększenie zasięgów, zaangażowania i sprzedaży. AI w obsłudze klienta.

JAK TO DZIAŁA

Szkolenie odbywa się z podziałem na miasta, ze względu na późniejszą możliwość współpracy pomiędzy firmami działającymi w regionie.

korzystanie z kamer laptopów, w jakości HD, wraz z dźwiękiem wysokiej jakości.

Konsultacja indywidualna trwa godzinę, odbywa się w terminie wybranym przez Ciebie. Do rozmowy wykorzystujemy intuicyjną platformę, która umożliwia:

udostępnienie ekranu z wieloma funkcjami ułatwiającymi współpracę.

dyskusję, interakcję, zadawanie pytań i bezpośredni kontakt

Wirtualne spotkanie daje możliwość skonsultowania dotychczasowych działań i wypracowania nowych pomysłów, bez wychodzenia z domu.

Całą konsultację (obraz i dźwięk) nagramy i przekażemy Ci po zakończeniu (będzie dużo szczegółów, wskazówek i pomysłów, więc warto je mieć).

DLA KOGO

Zapraszamy szczególnie:

Click to play video

Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.


Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania na Facebooku.


Pracowników agencji reklamowych i osoby, które świadczą usługi związane z marketingiem na Facebooku, dla swoich klientów.

Warto obejrzeć: "O algorytmach, demokracji i reklamie na Facebooku - kulisy szkolenia Facebook & Instagram Pro"

prowadzący

Piotr Chmielewski - Meta Certified Creative Strategy Professional, Meta Certified Media Planning Professional


Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie.


Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób.


Ma ogromne doświadczenie dydaktyczne, będące efektem 12 lat pracy szkoleniowej. Potrafi prowadzić zajęcia w sposób ciekawy, atrakcyjny dla Uczestników i - przede wszystkim - skuteczny.

jak się zapisać:

KROK 2:

OPŁAĆ KONSULTACJĘ:

Wybierz dogodny termin konsultacji z kalendarza obok. Następnie wprowadź wymagane dane w celu potwierdzenia terminu.

Kliknij "Zapisz się" poniżej i dokonaj płatności za konsultację.


Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy mailowe potwierdzenie terminu wraz z linkiem do spotkania.

ZAPISZ SIĘ

WYBIERZ TERMIN:

KROK 1:

*Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

jak się zapisać:

koszt konsultacji

Płatności można dokonać również przez FV pro forma. Napisz do nas na adres: szkolenia@socialmedianow.pl

RABATY: Przy zakupie większej liczby godzin, przyznajemy rabat. Jeśli wybierzesz 2h konsultacji, otrzymasz 10% rabatu, jeśli 3h i więcej - 15%.

Czas konsultacji: 60 minut.

Miejsce konsultacji: platforma Google Meets (po ustaleniu terminu, przesyłamy link do spotkania).

W cenie konsultacji, nagranie wideo całej rozmowy.

1297zł

netto + VAT

Wybierz termin konsultacji

Cena za konsultację:

BONUS:

Konsultacja indywidualna z Piotrem Chmielewskim,

CEO Social Media Now.

Chcę się zapisać >>

Social Media Now Sp. Kom.-A.

ul. Lema 32, 31-571 Kraków

NIP: 6751760826